Juny 2020
Publicitat

APROFITA EL CONFINAMENT PER A TREURE-LI TOTA LA LLUM AL TEU ROSTRE AMB AQUESTS EXERCICIS FACIALS

Per B.A./E.H./A.T.
Tenim temps lliure veritat? Doncs invertirem tots els minuts que puguem a cuidar-nos millor! I és que si alguna cosa estem aprenent tots els dies és que podem desenvolupar tota la nostra creativitat, donant-li la volta a les rutines amb una mica d'imaginació i poques coses materials. En l'era del confinament, amb totes les botigues físiques tancades i la llibertat de circulació molt restringida, ens toca aconseguir el màxim amb el mínim. El repte d'avui és treure-li tot el partit a la bellesa natural del teu cutis amb aquests exercicis facials. T'atreveixes?

Els beneficis del ioga facial

Com explica Facial Yoga Plan, la nostra cara està formada per més de 46 músculs i n'hi ha prou amb una sèrie d'exercicis de 15 minuts per a aconseguir que la pell llueixi millor. A més són exercicis fàcils que es poden realitzar en qualsevol moment, davant del mirall però també mentre veus la tele o escoltes música, però que aconsegueixen grans resultats naturals. Entre els grans beneficis de la pràctica del ioga en el rostre, segons aquest programa, destaquen el rejoveniment de la pell, la relaxació i l'alliberament de l'estrès en el rostre i la millora de la respiració i la circulació. El resultat és una pell tonificada, que combat l'aparició d'arrugues i la falta d'elasticitat.

Tres propostes molt interessants

La proposta de Facial Yoga Plan

La canària Diana Bordón ha ideat el Facial Yoga Plan amb exercicis facials per a corregir la flaccidesa i les línies d'expressió facial del cutis, omplir-lo d'energia i alliberar-lo de l'estrès. Com explica la mateixa Borbón, el programa treballa els músculs de la cara, que són més petits que els del cos, però també necessiten d'exercici, contracció i estiraments per a mantenir-se sans, atractius i tonificats.

El seu mètode és producte de la seva formació a Nova York amb Annalise Hagen, la número u en Ioga Facial dels Estats Units, les pràctiques de massatge que va aprendre a Tailàndia, el seu domini del massatge facial de pedra de Jade a la Xina i de la tècnica del massatge imperial nipó. Entre tots els materials que ofereix Diana Borbó destaca la sèrie de vídeos disponibles en el seu perfil de Youtube. Avui hem volgut destacar el massatge per a coll, pòmuls i ulls, encara que hi ha molts més.


La proposta de l'Oreál Paris

L’Oréal Paris i Aitana Sánchez – Gijón han ideat una rutina perquè les dones de més de cinquanta anys li treguin tots els beneficis a la Golden Age, aconseguint que la pell desprengui lluminositat i un aspecte radiant. Els exercicis han estat ideats per a combatre l'aparença de les línies d'expressió facial i el descolgament facial, i inclouen un escalfament, exercici contra la papada i uns per a atenuar les ulleres. En concret, recomanem la proposta d'aplicar el Contorn d'ulls Age Perfect Golden Age fent petits tocs amb les gemmes dels dits.

  • El mussol. Consisteix a obrir i tancar els ulls amb els dits col·locats en forma de C.- La V. Fent un massatge a la zona de l'entrecella amb els dits a dalt i a baix.- La pinça. Obre els ulls mentre els estires amb els dits. Es tracta de realitzar 2 repeticions de 10 segons cadascuna.


    La proposta de Payot

    A través de l'observació de la ballarina russa Anna Pavlova, Nadia Payot va desenvolupar 42 moviments facials en 1920. Un segle després i seguint la inspiració de la doctora, **Payot ha llançat Gym Beauté Payot, una sèrie d'11 moviments amb els quals la pell del rostre recupera el seu aspecte jove i la seva lluminositat. Així, s'aconsegueix de manera fàcil treballar els músculs febles per a allisar els trets, eliminar la fatiga i recuperar la lluminositat facial. Els exercicis dissenyats es divideixen en:

    ESTIRAMENTS – STRETCHING perquè els músculs forts es relaxin

    1- El pallasso (le clown). Obre la boca de forma horitzontal i rectangular de manera exagerada per a eliminar les arrugues i línies d'expressió dels llavis. Repetir 2 vegades.2- La sorpresa (l'étonnée). Sense arrugar el front, obre molt els ulls, per a eliminar les bosses i les potes de gall.3- La dormilega (la dormeuse). Baixa les celles i les parpelles mirant cap avall (sense que el coll s'inclini). Aquest és un exercici per a allisar les arrugues de la zona del front. Repetir 2 vegades.4- Les potes de gall (les pattes de xat). Llisca les gemmes de 4 dits des del centre del front en direcció a les temples per a atenuar les arrugues del front, allisant la zona. Repetir 2 vegades.5- Les papallones (les papillons). Al llarg de les celles, llisca el polze i l'índex per a estirar les potes de gall, allisant la zona i l'entrecella. Repetir 2 vegades. ⠀

    L'ENFORTIMENT – WORK OUT perquè els músculs febles es tonifiquin

    1- La serp (le serpent). Per a eliminar la flaccidesa de les galtes afluixa les dents i les mandíbules, i col·loca la punta de la llengua darrere de les dents superiors. Repetir 2 vegades.2- L'òliba (la chouette). Per a tonificar el contorn dels ulls, antibosses i antiulleres, col·loca els dits en l'arc ciliar i la part superior dels pòmuls. A continuació, mantingues els ulls ben oberts, tanca'ls i torna'ls a obrir el màxim que puguis. Repetir 2 vegades.3- La tortuga (la tortue) Per a elevar les comissures dels llavis, fica els llavis cap a dintre i estira les comissures empenyent amb la mandíbula inferior per a tibar els teixits del mentó. Repetir 2 vegades.4- El peix (le poisson). Redensifica els llavis i reafirma el contorn, col·locant la boca com un oval i mantenint-la durant tant temps com sigui possible. Repetir 2 vegades.5- El somriure (le smile). Esbossa tres nivells de somriure, mostrant cada vegada més les dents. Així realçaràs els pòmuls. Repetir 2 vegades.

    EL "FEEL GOOD" – Somriure a la vida amb una postura positiva!

    1- El gran somriure (the big smile). Pronuncia «smile» de manera exagerada, pujant les comissures dels llavis mentre s'espira. Repetir 2 vegades.

autoestima-ets-jove-fes-te-valer
../ad-48/
Publicitat
../ad-20/