Gener 2020
Publicitat
EL PRINCIPI DE LA FI DEL

EL PRINCIPI DE LA FI DEL "M'AGRADA"

Per T.N. / AMIC / E.H./A./T.
La nova era de les xarxes socials ha començat a provar-se a Austràlia. Facebook, com ja anunciava Instagram, s'està plantejant fer desaparèixer el "m'agrada" tal com ho coneixíem fins avui. L'empresa es planteja que només els usuaris que publiquin un contingut puguin veure com està sent la reacció a aquest contingut.

Ja a principis de setembre la xarxa social va anunciar que estava investigant sobre com afectaria la desaparició del "m'agrada" i altres accions de la part pública de Facebook. Ara han començat les primeres proves a Austràlia pel que encara no podem saber què succeirà amb aquesta reforma que ataca de ple a l'essència de la xarxa social.

El petit canvi implica una revolució en tots els sentits. Moltes publicacions busquen obtenir el màxim de "m'agrades" per la qual cosa alguns continguts neixen amb la simple voluntat de viralitzar-se i obtenir la màxima repercussió en forma de "m'agrada". Per a molts usuaris obtenir el màxim de "m'agrades" és vital per a publicar un contingut i s'ha demostrat en estudis psicològics que les reaccions socials afecten directament sobre els nostres nivells de dopamina.

Potser el nou experiment aconseguirà fer-nos menys dependents d'aquells continguts virals i més dependents dels continguts de millor qualitat. Tot un avanç.

cuidat-problemes-dels-joves
../ad-37/
Publicitat
../ad-20/