Maig 2021
Publicitat
../ad-71/
CUIDA'T: MANTENIR LA JOVENTUT

CUIDA'T: MANTENIR LA JOVENTUT

Per B.A./E.H./A./T.
Mentre no es descobreixi la font de l'eterna joventut, no tindrem més remei que cuidar-nos. Practica exercici de manera regular, segueix una alimentació equilibrada i ofereix a la teva pell i cabell els tractaments que necessitin a cada moment. Així continuarem complint anys, naturalment, però tindrem un aspecte més jove. Apunta't a l'operació anti edat ... sense passar pel quiròfan. Pren nota!

Si ja has complert els 25, has de saber que a partir d'aquesta edat ja comencen a aparèixer els signes d'envelliment... Amb el temps, la pell del rostre (i també del cos) perd elasticitat, fermesa, resistència i lluminositat i guanya en flaccidesa, arrugues, sequedat i taques... Per això els principals objectius dels tractaments de bellesa estan encaminats a corregir la deshidratació, disminuir les taques, regenerar l'epidermis, disminuir la flaccidesa, millorar la circulació i prevenir i disminuir l'aparició d'arrugues.

Cures a partir dels 25

Entre els 25 i els 45 anys la dona sol experimentar canvis crucials en la seva vida, que aconsegueix normalment un ritme frenètic.

A partir d'aquesta edat es multipliquen les seves obligacions: treball, vida independent o en parella, nens... Tot això es tradueix en estrès, falta d'hores de son i esgotament en general. Això vol dir que, a vegades, la nostra cura personal queda al final de la llarguíssima llista d'obligacions.

Precisament l'estrès diari, la falta de descans adequat i la poca regularitat en l'aplicació dels tractaments necessaris es tradueixen en signes de fatiga visibles: ulleres i bosses en els ulls, línies d'expressió marcades i una pell menys llisa i flexible.

La raó és que si la pell està fatigada, la microcirculació cutània s'alenteix i els nutrients i l'oxigen no arriben correctament, per la qual cosa la pell disposa de menor càrrega energètica i l'activitat cel·lular es fa més lenta. En aquestes condicions, la renovació cel·lular i la protecció natural de la pell disminueixen, amb el que es perd elasticitat i lluentor.

La veritat és que els productes purament hidratants ja no són suficient per a nodrir adequadament i recarregar les bateries de la pell.

El cabell també envelleix

Sempre parlem de l'envelliment de la pell i, automàticament, la nostra ment va al rostre i el cos... Però al cap també hi ha pell, el cuir cabellut i el cabell també envelleix!

En el cuir cabellut els signes d'envelliment són sequedat, sensibilitat i falta de vitalitat.

CONSELLS PER CUIDAR-TE

Et deixem alguns consells súper útils perquè cuidis de la teva pell cada dia i prevenir els signes de l'edat.

1. Dorm les teves hores. Mentre descansem s'activa un procés de regeneració de la pell.

2. Segueix una dieta equilibrada i rica en antioxidants. Alguns dels aliments amb més antioxidants són els nabius, els gerds, el raïm, les móres, el bròcoli, els fruits secs, el tomàquet, l'all, etc.

3. Digues adéu al tabac. El tabac fa disminuir els nivells de vitamina A, la qual cosa produeix canvis en la quantitat i la qualitat del col·lagen i l'elastina.

4. Utilitza protecció solar. Fes-ho tots els dies, fins i tot els ennuvolats. Si estaràs exposada directament al sol durant molta estona, pots utilitzar gorres o barrets.

5. Cuida correctament la teva pell. Seguir una rutina de bellesa adequada i constant t'ajudarà a prolongar la joventut de la teva pell. Això significa netejar-la en profunditat amb els productes adequats i aplicar tractaments concordes a la teva edat i necessitats.

6. Evita l'estrès. El cortisol que allibera el cos, com a resposta a l'estrès, és un enemic directe de la joventut de la pell. La pràctica d'exercici físic, el ioga i la meditació et poden ajudar.

7. Beu molta aigua. D'aquesta manera, mantindràs la hidratació del teu cos, per dins i per fora.

8. Vigila amb la llum blava. Es tracta de la llum produïda per ordinadors, mòbils, tauletes i televisors. Aquest tipus de radiació també contribueix a l'envelliment prematur de la pell, l'aparició de taques i la pèrdua de fermesa i elasticitat.
cuidat-problemes-dels-joves
../ad-37/
Publicitat
../ad-20/